Prefectul județului Brașov, Mihai Cătălin Văsii, a convocat astăzi întâlnirea pe care o are, la fiecare început de an, cu secretarii și alți reprezentanți ai unităților administrativ-teritoriale din județ.
La întâlnire au participat, de asemenea, subprefecții Ambrus Izabella Agnes și Lucian Pătrașcu, directorul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) Brașov, Radu Simion Moța, și vicepreședintele Filialei Centru a Autorității Electorale Permanente (AEP), Claudiu Petra.
Pe ordinea de zi a ședinței a figurat o informare prezentată de directorul OCPI Brașov referitoare la modificările aduse, începând cu acest an, Legii cadastrului și publicității imobiliare. Cea mai importantă dintre acestea privește atribuția fiecărui Consiliu Județean de a nominaliza anual cel puțin 3 unități administrativ-teritoriale din raza sa pentru executarea lucrărilor de înregistrare sistematică în cadrul Programului Național de Cadastru și Carte Funciară, fondurile fiind asigurate de la nivel central. În județul Brașov, 22 de unități administrativ-teritoriale sunt deja incluse în acest program.
La rândul său, vicepreședintele Filialei Centru a AEP abordat chestiuni privind necesitatea asigurării experților electorali și a operatorilor de calculator necesari secțiilor de votare, în perspectiva proceselor electorale care urmează în acest an.
„În ceea ce ne privește pe noi, Instituția Prefectului, am insistat asupra respectării Legii privind transparența decizională, îndeosebi în privința proiectelor de buget local. Un alt subiect abordat a fost cel referitor la prezentarea în plenul consiliilor locale și la publicarea în Monitorul Oficial Local a rapoartelor de activitate ale primarului și ale consilierilor locali”, a precizat prefectul Mihai Cătălin Văsii.