Conform art. 5 (2) din Legea nr. 544/2001, autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia să publice şi sa actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde informaţiile de interes public. Ne dorim ca acest buletin informativ sa constitie o sursă reală de informare pentru toate persoanele interesate.
Art. 5
(1) Fiecare autoritate sau instituţie publică are obligaţia să comunice din oficiu următoarele informaţii de interes public:
a) actele normative care reglementeaza organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice – aici;
b) structura organizatorică, atribuţiile compartimentelor, programul de funcţionare şi programul de audienţe;
- organigrama instituţiei – aici,
- regulamentul de organizare si funcţionare – aici
- regulamentul de ordine interioară – aici;
- programul de funcţionare, programul de lucru cu publicul – aici;
- programul de audienţe – aici;
c) numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice – aici şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice – aici;
d) coordonatele de contact – aici ale autorităţii sau instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
e) sursele financiare: buget – aici, bilanţ contabil – aici;
f) programele şi strategiile proprii – aici;
g) lista cuprinzând documentele de interes public – aici;
h) lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii – aici;
i) modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vatamata în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate – aici.
Rapoartele de evaluare a implementarii Legii nr. 544/20011 în anii: 2018; 2019; 2020, 2021 2022 2023